Pages

Thanks my follower (^_^)

Friday, April 1, 2011

::Musim Berduri ke ni???::

fenomena sekarang...ramai lelaki yang buat rambut terpacak macam duri...majoriti...itu style berduri ye? macam landak...but i like it...hahaaa
tapi jangan terkejut...perempuan pun ada buat style berduri ni

~rambut pacak tu beb~

tapi entri hari ni bukan nak citer pasal rambut....i want tell about durian (the king of fruit)
sekarang ni musim durian ke???
beberapa hari lepas terbau buah durian kat blok ni....waduh! menggugat keimanan ku
tapi kan bibir saya ni nampak gaya memang betul2 alergik dengan durian
alergik ni dari sekolah menengah lagi
setiap kali datang musim durian...bibir saya akan kering keputih-putihan
mula2 jumpa doktor dulu, dia kata may be sebab pakai lipstik
kali ke-2 jumpa doktor, dia cakap sebab alahan (dengan ape pun tak tau)
tapi lepas makan durian memang bibir saya akan teruk 
disebabkan suka sangat makan durian terutama durian kunyit....peduli hape aku kat bibir
tapi kali ni tak makan pun lagi durian, bibirku dah kekeringan
nak kata tak cukup air, terlebih dah saya minum setiap hari

~sedapnya nampak isi dia....gulp~

kempunan pulak nak makan durian kunyit...kalau duk kat rumah ni, ayah pasti beli kalau kami nak makan durian....
dia akan cari je kat mane pun, walau mahal sekalipun tetap dia beli....sayang ayah!!!
ayah!!!! now i want durian too....




No comments:

tabung untuk belajar ---->