Pages

Thanks my follower (^_^)

Friday, April 22, 2011

::Butanya manusia, Bodohnya kita::

merenung sejenak...apa yang berlaku di sekeliling kita?
kenapa saya cakap manusia buta???
marilah kita melancong skejap --> KLIK
kita luangkan masa di situ. buka minda, celikkan hati 

marilah sama2 kita baca entri itu...penting untuk semua manusia...tak kira lah daripada bangsa mana, agama mana...asalkan bergelar manusia....

entri dia panjang sikit...asmaq dah sejam habiskan masa kat situ, sekarang ni pun tak habis lagi....
dah macam2 gaya duduk sambil baca  benda tu....
sampai pertengahan je, hati rasa berdebar, cuak, takut.....macam2 lah...
baca ayat dia sikit, pastu asmaq tarik nafas...baca sikit tarik nafas lagi sebab nak tenangkan hati ini....

Bodohnya asmaq ni, pasal makanan tu pun asmaq buat tak kisah. hentam je ape yang ada, asalkan halal. tapi disebaliknya???? bacalah sendiri.... asmaq nak gi lepak lagi kat web tu....nak tau jugak, dengan sape penulis tu borak....menakutkan betul lah....
Sharing is caring (^_^)

No comments:

tabung untuk belajar ---->