Pages

Thanks my follower (^_^)


Thursday, April 21, 2011

::Malu tahap kucing::

selamat petang...
balik exam terus update blog kan...eh, solat dulu laaa...
lepas solat..terus ngadap laptop......
tak boleh simpan lama2 dalam otak ni...nak citer jugak...kalau simpan kang berkulat pulak...
blog la teman saya untuk mendengar luahan hati ini...cayang blog lebih2 :>

tadi kan..kan...sebelum gi exam kan...macam biasa la kan...kalau dah bukak tenet, saya akan tanya kabar blog saya dulu dah makan ke belummm...
pastu gi melawat blog orang...blog Abang pemalu yang menarik perhatian saya sebab dia update pasal segmen semalam....walaupun saya dah tau, saya ni kompem2 akan direject dari segmen tu...tapi hati ni terdetik jugak nak cek, sebab nak tengok la jugak kan kekreatifan blogger wat segmen tu....

tapi bila dah cek tu, tak jadi nak gi melawat blog orang lain....tergelak besar dibuatnya..terus hilang segala guruh gemuruh dan kilat yang sedang menyabung diri ini tyme tu sebab berapa jam je lagi nak exam (terima kasih..hilang nebes jap)....
tyme tu jugak rasa nak menyorok bawah katil je...tapi tak muat (bukan gemuk, tapi katil ni rendah sangat)...blushing blushing...sekarang saya pulak yang malu...lepas ni kena letak gambar macam dia lah (gambar pandang kat lain)...malu-malu kucing gituu...

nak tau sebab ape?? sebab dia letak link saya pasal segmen semalam (tengok sini) tapi tak boleh bukak pun link tu...tapi tetap rasa malu sekejap.....sekejap je...bukannya orang kenal saya ni sapa kan....dan bukannya saya buat salah besar....kata buat segmen suka-suka kan...saya join pun suka-suka la...hentam kromo je...

lain kali kalau nak join segmen tu, baca betul2 arahan tu cik asmaq oii...ni idok, confident je buat....saya perasan saya menyimpang sebab lepas siap publish post tu....saya jenjalan la kat blog orang yang join segmen tu..heran jugak kenapa mereka guna gambar yang sama...then, saya baca balik arahan dia...heheeee....kalau dalam exam ni tak baca arahan betul2 memang kompem2 fail...

walaupun tersingkir awal2 lagi dari segmen tu (sampai tarik beg macam pelajar AF tersingkir), saya dapat award jugak...award istimewa....award la jugak tu kan.....thanks abang pemalu...eh! lupa..sekarang ni saya yang pemalu....http://www.cute-smiley.com

hari ni dia hidangkan segmen lagi (segmen sketsa)...macam best je...tapi tak boleh join laa...saya perlu makan ayat2 HR dulu, esok ada exam lagi....


tadi asmaq dapat berita daripada famili, kakak asmaq masuk hospital sudah...tapi tak tau la dah bersalin ke belum...tak sabar rasanya nak dengar berita seterusnya dari famili...semoga kakak dan bayi dalam kandungan selamat dan diberi kesihatan yang baik (tetiba je biasakan diri dengan nama pulak, apa kes???)

No comments:

tabung untuk belajar ---->