Pages

Thanks my follower (^_^)

Monday, April 25, 2011

::Dua hari melenyapkan diri::

suspen tak tajuk hari ni....kalau tak suspen, buat2 suspen je la...
2 hari samaq telah melenyapkan diri dari UKM...
tanpa pengetahuan sape2 pulak tu....
tapi asmaq dah bagi tau kat kawan yang jumpa asmaq hari tu...

terasa macam 'diculik' je....
famili angkat asmaq tetiba nak datang ambik malam semalam.
disebabkan asmaq dah lama sangat tak jumpa mereka, asmaq ikut je la dan terpaksa cancelkan perbincangan dengan budak hebat tu...maaf jugak kepada ladida terpaksa tinggalkan anda sorang2 di PaTSeL.
mereka kata nak pinjam diri saya ni satu hari je, tapi disebabkan masing2 penat tak sanggup pulak nak suruh depa anta malam tu jugak....dengan sehelai sepinggannya saya menginap di rumah kak yong.

but i'm happy with them...al-maklumlah dah lama tak jumpa macam2 cerita mak asmaq tu nak cakap. dan asmaq pun macam2 nak citer kat sini pasal peristiwa 2 hari tu...
panjang citernya...lain kali je lah den cito...

hari ni kena berdiskusi balik dengan budak hebat tu...tapi perut pulak buat hal...
dah berapa kali asmaq masuk tandas hari ni, tak larat den....
takkan nak calcelkan lagi kot diskusi tu...lusa dah nak exam....

urghh...nak nak gi masuk tandas lagi....we will be continue..insyaAllah 

No comments:

tabung untuk belajar ---->