Pages

Thanks my follower (^_^)


Wednesday, April 13, 2011

::Ah Chum! Leave me, please!!!::

di kala musim exam ni kan...ade je ujian
saya menyampah dengan Ah Chum!!!!
dia buat hidup saya tidak tenang...dah la selalu ganggu orang nak study
tolonglah Ah Chum, saya tak mau kawan dengan kamu....leave me alone
i want focus to my study.....don't disturb me laaa...aku stress sama kamu.
kalau lah bleh dipukul ni...saya mau sepak..tendang2...dush3xhttp://www.cute-smiley.com

macam mane la Ah Chum ni boleh ikut saya sampai ke bilik...
kau adalah tetamu yang tak diundang
dah la semalam saya terpaksa tidur awal sebab serabut tahap jagung dengan si Ah Chum ni
bangun2 je pagi tadi, terasa berat giler kepala ni...kalau berat dengan ilmu tak pe jugak
ni berat dengan ape ntah...wahai Ah Chum, ape yang kau buat dengan kepala ku ni???

Ah Chum....Ah Chum....Ah Chum....
tiap kali saya bergaduh dengan kamu, saya akan sebut nama kamu je...tak de perkataan lain
salah saya jugak kot, sampai dia ni melekat dengan saya hampir dua hari
nak tau cam ne dia boleh follow saya??? gini ceghiternyaa...
hari pertama exam, hujan lebat sangat2x....nasib baik bawak payunghttp://www.cute-smiley.com
tapi pakai payung pun macam tak berpayung...habis basah kuyup
esok hari exam lagi.....pagi tu la saya mula bergaduh dengan si Ah Chum ni...
nak gi exam, hujan lebat lagi...cam biasa pakai payung macam tak berpayung....jawab exam dengan basah kuyup......terpaksa la kuar dewan awal2...tak tahan sejuk
balik bilik je bergaduh lagi dengan Ah Chum sampai la malam...kali ni bergaduh teruk dengan dia.....bergaduh sampai tertido saya dibuatnya....

aduhai Ah Chum...nasib baik saya tak de exam hari ni...cam ne ye nak halau kamu ni?
kalau halau macam zalim je bunyi nye kan....

tolonglah Ah Chum..pegi main jauh2....lepas exam nanti saya belanja Kay Ep Si nak??
dah2...gi main jejauh nun....saya nak cetadi nih

No comments:

tabung untuk belajar ---->