Pages

Thanks my follower (^_^)

Tuesday, April 5, 2011

::Dapat Pergi Mesir Lagi::

selepas Hosni Mubarak mengundur diri dari memerintah negara Mesir, rakyatnya mula hidup harmoni dan sekrang mereka tengah betulkan balik keadaan ekonomi.....
pelajar malaysia yang belajar kat sana pun dah bertolak kembali ke Mesir untuk teruskan pengajian masing2....alhamdulillah

~keadaan mesir yang sentiasa sesak sebab penduduknya yang ramai~

semalam giliran saya pulak bertolak ke sana untuk melawat akhowat yang sentiasa dirindui.
ni kali ke-dua saya pergi mesir naik egypt air yang besh tu...beshh wooo...
dah sampai sana, happy banget dapat jumpa akhowat kat sana
terharunya saya sebab mereka masih ingat lagi kat saya walaupun dah dua tahun lebih kami berpisah...
tapi depa denda saya, suruh ingat balik nama2 akhowat semua...mereka ramai cam ne la den nak ingat...yang den ingat, yang jadi frend kat fb dan yang selalu sakat saya dulu....huhuuu
lepas tu mereka pun bawak la saya jalan2
sambil jalan2 mula lah berangan nak makan 'ish, roti vino, aruz billaban...nak minum 'asyir...nak makan nasi beras basmati satu dulang....nak minum air susu kobau
pastu nak jalan2 naik tut tut kat iskandariah....nak naik bot kat sungai nil
tapi....saya pun tak tau akhowat nak bawak saya gi jenjalan kat mana

tiba-tiba
prangggg!!! bunyi telefon saya jatuh...mataku mula terbuka sebab terkejut.
masyaAllah....nikmatnya mimpi itu
bestnya kalau sekarang saya betul2 di mesir
rindu akhowat yang pernah saya kenali....yang pernah membelai saya...yang selalu bagi nasihat

~rindu saat ini....sambutan hari keluarga isma mesir. tyme ni saya lawan futsal sampai menangis terkena kasut seseorang....miss u olls sis~

2 comments:

Ladida said...

wow bestnya...

asmaqhusna said...

mimpi memang besh....wakakaaa

tabung untuk belajar ---->