Pages

Thanks my follower (^_^)


Friday, April 15, 2011

::BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !::

sepanjang berblog, saya tak pernah nak join contest....selalu je tengok blog wacanaku duk join contest Ben Ashaari...macam best je...nak join jugak ah, bleh?

kalau anda..anda...dan anda boring meh la join contest encik Ben ni....

APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA
saya memang minat tengok kartun dari kecik sampai sekarang...yang paling minat? urmmm... karektor ke citer yang abg ni nak tanya sebenaunya? lantak ah...dalam banyak2 kartun yang saya tengok, saya suka karektor dalam citer Kampung Boy


kenape ye? sebab utama adalah saya suka karektor2 dia la..saya suka tengok gelagat mat yang bijak, tapi dia tak pandai bab2 kat sekolah ni....ayah dia pulak suka reka benda2 pelik, pastu suka cari pasal....mak dia sangat bijak, mak dia la yang selalu menyelesaikan masalah dalam famili tu....adik mat nama ape ye? lupa....nina kot...ape2 je lah....dia suka main pondok2....
yang paling best, saya suka dengar cara cikgu mat cakap....hahaaa
lagi satu, citer ni suasana kampung...bagus sangat untuk kanak2...dapat jugak saya mengimbas dan mengetahui ape yang ada kat kampung....al-maklumlah, zaman sekarang dah banyak berubah....kampung sekarang tak sama dengan kampung dulu

Dan APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK
kartun yang paling saya tak minat nak tengok adalah naruto


saya pun tak tau jalan citer naruto ni macam mana....karakter kartun dia nampak macam ganas sangat, sebab tu saya tak berminat
kalau untuk lelaki tu sesuai la kan
lagipun saya tak suka kartun2 yang keluarkan kuasa ganas2....hak3x


Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI ...
if i'm a SUPERHERO, I want to be.....jeng...jeng..jeng...Boboi Boy!!!


jika dulu saya nak jadi superman, tapi bila dah muncul kartun Boboi Boy ni, saya nak jadi macam dia
dia ada kuasa yang kuat...boleh guna tanah, boleh guna angin, boleh guna air...bla...bla..bla...pokoknya, apa yang ada kat bumi ni dia boleh gunakan untuk melawan robot2 jahat tu...
yang paling best, dia boleh jelmakan diri jadi tiga badan...ni kuasa dia yang paling kuat
suka...suka...suka (^_^) saya pun nak jadi macam Boboi Boy jugak....

~syelonoknya main jawab2 contest ni...thanks abang Ben~

No comments:

tabung untuk belajar ---->