Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, April 6, 2011

::Terpikat Dengan Nokia C3::

dalam hidupku tak pernah beli henset sendiri...mula2 ambik yang my mom punya, pastu kakak sponsor...pastu my tok ayah bagi hadiah ditambah dengan support my kakak...

sekarang fon yang dihadiahkan tu tengah nazak...kejap OK, kejap KO....
dalam  hati nak la beli  fon baru kan...
tapi disebabkan saya ni tak pernah beli fon, orang bagi terima je....so, saya pun tak tau
dan saya pun bukannya pandai sangat nak tengok fon2 ni
tak de test langsung...hehee
 
minggu lepas teman la kawan ni sorang beli fon untuk adik dia
dia beli nokia c3

~nokia c3...lawa kan~

kawan saya ni pun duk hasut2 la suh beli jugak, tyme tu memang tengah ushar2 jugak fon...
tapi tak tau nak tengok ape sebenarnya
bila tengok yang dia beli tu terus terpikat
tapi keypad dia tu banyak sangat la..dah la lebar

~ I like green...tapi macam tak sesuai la pulak~

~ni yang izzat beli untuk adik dia...purple~

lepas je balik ke kolej, terus bukak tenet....tengok balik fon2 ni
hehee....suka banget
tapi ongkosnya nggak ada sihh

tapi...tapi...tadi kan...ada orang nak support separuh
ape lagi asmaq... rezeki jangan ditolak
sayang kakakku ketat2....terus bersemangat nak study
lupakan dulu pasal fon....study dulu ye asmaq.
sukanya (^_^) nak pakai fon baru....




3 comments:

TengKu FarHa said...

beli jgn x beli asma...ala keypad tu nanti lama2 asma biasa la..:D

Ladida said...

x suka x suka... buat pening kepala

asmaqhusna said...

izzat: insyaallah akan m'jadi milikku kalau hati ni tidak berubah :>

ladida: kenapa pening kepala pulak? sbb kepad dia tu yee..hehehe

tabung untuk belajar ---->