Pages

Thanks my follower (^_^)

Thursday, April 21, 2011

::HARAM dipegang, HARAM jugak untuk dimakan::

hari ini hari jumaat,
penghulu segala hari,
saya cuma nak ucap salam jumaat,
bila nampak hantu jangan lari.

jual pantun lagi....mai la beli...mahal! mahal! mahal!

OK, tak mau intro lebih2. asmaq nak cakap pasal babi...semua kenal kan??? orang islam diharamkan menyentuh babi, apatah lagi kalau nak makan....kena sisa dia sikit pun dah tak boleh makan.
setiap yang dilarang pasti ada hikmahnya kan? dulu asmaq duk pikir jugak kenapa...mak kawan asmaq ada jugak cakap, binatang tu diharamkan sebab ada bakteria dalam badan dia...
tapi asmaq tak puas hati dengan jawapan dia...cari punya cari, akhirnya asmaq jumpa juga sebab musabab dia --> KLIK SINI

setiap kali terjumpa binatang ni kat UKM ni, memang binatang tu akan selongkar sampah...buat parti bersama puak2 dia...tapi bianatang ni jarang datang kolej asmaq...



berita gumbira: kakak asmaq dah selamat lahirkan baby girl...alhamdulillah....
(lepas ni akan biasakan diri ini dengan ASMAQ pulak...kembali ke asal)

4 comments:

Miss b said...

dulu kat poli byk sgt babi ni

takut gile kalo terserempak.

asmaqhusna said...

takut dan geli nengok kan...

nas said...

yeker? ayerkkk... geli aku ngan babi..
hu3....
alhamdulillahla sbb akak awak dah ade baby baru... aku ni anak sulung..so xde la chance dapat anak buah awal :P

asmaqhusna said...

dah cam keretapi dah anak buah saya ni...jangan jelesh

tabung untuk belajar ---->