Pages

Thanks my follower (^_^)


Tuesday, April 12, 2011

::Manisnya Gula2...Pahitnya Soalan::

Hari ni hari pertama saya menduduki peperiksaan....subjek teori organisasi
subjek yang betul2 membunuh dalam exam
exam dalam BI dan ada esei...esei tu la yang membunuh kami

pertama kali dalam hidup saya, dapat gula2 waktu exam
dr. R bagi kami 3 biji gula2....mungkin tak mau bagi kami ngantuk sebab exam waktu petang
punya la suka...saya dapat sebijik gula2 mentos dan 2 bijik gula2 hacks
terima kasih dr. R....sayang dr. R lebih2....
http://www.cute-smiley.com

saya tak suka hacks...simpan buat kenangan je la ye

was2 jugak nak makan gula2 ni...boleh ke makan gula2 tyme exam????
saya biarkan gula2 tu dulu...jawab soalan ojektif
padahal perut rasa nak makan
bila nak masuk soalan esei tetiba rasa cuak
saya dengar orang belakang bukak plastik gula2
apa lagi....sebelum tengok soalan esei, kita makan gula2 dulu
saya makan mentos je, manis nya....semanis lecturer kami
bila buka je soalan esei....mak aih! tak ku jangka begitu soalannya
tiba2 gula2 dalam mulutku terasa pahit
susah banget soalannya....huhuuu
waktu tu terasa diri ini berada di bangku sekolah rendah
tak reti nak jawab soalan budak degree
markah untuk esei 60 tuuuuuu
saya rasa melayang free2 je 60 tu.....
sekarang berharap sangat yang projek kami tu dapat full mark

~Disebalik kemanisan gula2...terselit kepahitan soalan~
http://www.cute-smiley.com

1 comment:

ladida said...

i got 2 mentos 1 hacks..... 1st tyme jugak dpt gula2 tyme exam

tabung untuk belajar ---->