Pages

Thanks my follower (^_^)

Monday, April 18, 2011

::Dukun Popular akan Bertunang dengan Bakal Doktor::

selingan untuk hari ni, sebelum study PKK..
Dukun akan bertunang dengan bakal doktor laaa...
mesti peminat2 incik dukun ni frust menonggeng kan....lagi frust bila dia nak berhenti berlakon...
sape dukun yang saya maksudkan??? ce teka...ce teka....
http://www.cute-smiley.com
jeng...jeng...jeng...

dukun Asyraf Muslim laa...bang, pinjam gambor sat naa
(tetiba je panggil abang....hakkksss)

sape tak kenal artis ni kan...artis popular tu....saya kenal pun sebab dia popular dan mase tengok wayang 'aku masih dara'
tahun lepas, roomate saya selalu duk sebut nama dia....dalam hati tyme tu duk bisik laki mane la yang duk teruja sangat depa2 ni
ghupenya jejaka hensem ni lorhhhh

nah! sekali dia nak bertunang daaaa...ape perasaan anda???
jangan frust sampai nunggeng nyo plak (maksudnya, frust sampai menonggeng kelapa).....tonggeng kelapa takpe, dapat jugak minum air...kalau tonggeng motor, minum darah la jawabnya.....think positive OK.
lagi pun dia suka cik bakal dokter tu sebab baik hati, solehah dan yang penting suka bagi nasihat...bukan memuji (kadang2 pujian ni boleh menjatuhkan iman seseorang tau)

untuk abang asyraf (eh, abang lagi)...tahniah saya ucapkan
semoga dipermudahkan segala perjalanan urusan pertunangan Incik Asyraf .

syoknya kawin...saya pun nak kawin jugak

THE END, jom study...esok exam (^_^)>




2 comments:

Ladida said...

oit2... dia dah tunang kah? alahai.. saya pun baru je terjatuh hati pada dia lepas tgk aku masih dara minggu lepas... alahai melepas!....
oit2 exam2

asmaqhusna said...

oit2...tak bertunang lagi, tapi akan bertunang...sempat lagi gi kejar dia....cepat2 kejar. owh! exam...

tabung untuk belajar ---->