Pages

Thanks my follower (^_^)

Saturday, April 23, 2011

::Kau ajar aku, Aku ajar kau, Boleh???::

Suara kamu sangat lantang...Selamat petang (^_^)

kat luar dah stat hujan...hujan tu bagaikan merasai perasaan asmaq sekarang...
bukan sedih...cuma stress...nak nangis rasanya sebab baca buku dari tadi lagi, tapi pahamnya sikit je. gap exam panjang, tapi asmaq kena habiskan baca hari ni jugak sebab esok nak kena ajar oarang. eh, macam pandai pulak nak ajar orang....dia yang kena ajar asmaq laa...

pak, tolong ajarin ini subjek. saya nggak reti nih

nak cakap pasal mengajar kawan ni kan...selalu je kalau kita suruh kawan kita ajarkan sesuatu subjek tu, dia akan tolak sebab tak pandai katanya...betul tak???
hello kawan, takkan tak pandai langsung kot.
asmaq pun tak pandai jugak nak mengajar orang ni kan...tambah lagi nak suruh ajar subjek yang asmaq tak suka.
kita jangan tolak bila orang suruh ajar tu. kalau tolak kang, orang kata kedekut ilmu plak.. so, ambil lah kesempatan dari kawan kita tu (macam jahat je bunyi ayat tu), kita jadikan macam perbincangan, dia ajar kita, kita ajar dia. asmaq sangat seronok kalau ada orang nak belajar sama2. tengok lah esok....dia yang akan ajar asmaq, sebab dia lebih pandai.

sebab ape asmaq kata dia pandai? sebab dalam kelas dia selalu dapat jawab soalan pensyarah dan sem lepas dia dapat dekan. sangat rendah diri bila budak dekan nak suruh kita ajar dia (walaupun asmaq lebih tinggi dari dia), dia dah cukup pandai pandai daripada asmaq. tapi asmaq dah cakap awal2 kat dia, asmaq tak reti nak mengajar, kalau nak buat perbincangan tu boleh je.
mana tau kan aura dekan dia tu menyerap kedalam diri asmaq sem ni (perasan).

bubyeee....nak gi mandi hujan boleh tak....beshnya!!!http://www.cute-smiley.com

2 comments:

Ladida said...

siapakah gerangan kawan mu itu wahai asma? exam ape lagi yg tak habis-habis ni? nguhuhuhu

asmaqhusna said...

kawan antarabangsa kita yg hebat tuh...segan beb dgn dia. my last paper this thursday, IR...huk3x

tabung untuk belajar ---->