Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, April 20, 2011

::SEGMEN DIALOG BLOGGER BERSAMA PEMBAWA WACANA::

burppp...perut kenyang diisi dengan segmen Abang Pemalu (sebab dia letak gambar pandang kat lain)
sedap kan menu petang saya....
jom jom sape nak menjamu selera sama-sama --> Klik Sini
kenapa setiap kali nak join segmen, kena letak header tuan punya segmen? 

terpaksa besarkan tahap gajah sebab nak bagi nampak tulisan...malas dah nak edit balik...
gambar ni kenangan masa hari raya ke-2 tahun lepas.
tyme ni adalah majlis perhimpunan keturunan Omar Sa'adiah

kepada pelakon2 dalam gambar tu, jangan marah...suka-suki je (^_^)

2 comments:

asmaqhusna said...

cisss...missunderstanding dgn segmen dia derr...takpe2...lain kali nak join lagi....skang nak tumpu exam dulu :>

Pembawa_Wacana said...

he he he... takpe2... menarik jugak gambar tu..;)

tabung untuk belajar ---->