Pages

Thanks my follower (^_^)


Saturday, April 16, 2011

::Cikgu Syida Masuk Paper::

Cikgu Syida ni cikgu sape??? saya tak pernah ada cikgu yang bernama cikgu syida.....tapi saya suka cikgu ni...eh, kalau tak pernah ada cikgu bernama syida macam mana saya boleh suka?? tak kenal, maka tak suka........kome-kome kenal tak sape Cikgu Syida ni....???? haaa... kalau tak kenal memang rugi laa....
saya kenal cikgu ni masa kawan saya selalu duk tengok youtube lagu berpacaran tahun lepas
mula2 buat dek je la....dah dia hari2 duk tengok video cikgu syida, rasa macam nak tengok jugak
ingatkan cikgu syida guna dua tiga orang dalam video tu, ghupenya cikgu sorang je...sangat manthop!!!
sekali tengok nak tengok lagi tau....hahaaa
suka tengok mimik muka dia....secara otomatik saya suka lagu berpacaran tu
lagu berpacaran dah memang ramai yang suka.... adakah sebab cikgu syida???
saya suka lagu tu lepas tengok video cikgu syida laaaa.....
http://www.cute-smiley.com
sekarang dia dah mempunyai ramai peminat woooo
dari karier cikgu terus dia melonjak jadi artis popular.....cayalah! tahniah cikgu!
ape2 pun dia tetap akan menabur baktinya kepada anak bangsa kita
saya harap lepas ni cikgu buat la video baru lagi...yang boleh bagi pengajaran kat budak2 sekarang...
tapi lagu berpacaran tu memang memberi nasihat dan pengajaran pun...

hari tu saya tengok dia dalam tv....dia ditemuramah dalam rancangan ape ntah...lupa
boleh pulak hos rancangan tu tanya pasal bakal suami...pastu dia tanye bro omputih (lelaki yang popular dlm ape ntah....sy fokus kat cikgu syida je...hik2x) tu 'minat tak perempuan macam cikgu syida'
setiap orang berbeza perasaannya...mesti ada punya jejaka yang suka kat cikgu....
cikgu tu tak la kasar sangat...cuma perangai dia tu slamber badak sikit...
saya suka tengok gelagat slamber dia mase ditemuramah tu....heheee

dan hari ni cikgu syida masuk paper Metro pulak....saya baru tau dia ni dah jadi artis...dapat undangan berlakon...dapat jemputan dari artis popular pulak tu
beshnya jadi cikgu syida...dapat jemputan dari dato Siti lagi....
kalau dah jadi popular macam ni, mesti ramai orang kutuk cikgu kan???
semoga cikgu tabah dalam mengharungi perjalanan kehidupan ini....
saya salah seorang peminat cikgu dalam berjuta-juta tu
dia sangat manthophttp://www.cute-smiley.com

ambik gambar kat web metro...pinjam sat naa
(cikgu Syida)

tabung untuk belajar ---->