Pages

Thanks my follower (^_^)


Tuesday, March 1, 2011

::maLam aNugeRah::

alhamdulillah...berakhir sudah dinner kolej saya yang penuh dengan glamour dan meghelip-ghelip. hati senang bila tengok warga kolej enjoy malam tu. tapi ada jugak la kot yang tak enjoy. kami hanya manusia biasa tak mampu untuk menggembirakan semua. kami sudah cuba buat yang terbaik pada malam itu.
saya rasa saya lah yang paling tinggi malam tu...hahahaa...1st tyme pakai kasut 3 inci. dah la jadi usher untuk vip, macam pendek pulak vip tu bila berdiri tepi saya...hahaa..jahat punya asmaq :>

~bersama adik beradik angkatku...ija~

malam tu saya tak sempat nak make up, pakai bedak je. bila tengok gambar atas ni, betapa teruknya mataku sepet. patut la ada orang tegur. huhuuu....
tapi ni je gambar yang saya ada sebab saya tak de mood nak bergambar. thanks ija sebab ajak bergambar.
saya puas hati sekarang bila tengok dinner tu berja;an lancar walaupun ada jugak sikit2 kesilapannya.
dengan beberapa kerat tenaga je buat keje pada hari kejadian, kami berjaya juga handle semua itu.
ape yang penting kerjasama
yag paling kucar kacir, part kami menari. bila naik je pentas, lupa terus step yang diajar.
terikut-ikut penari depan kami sebenarnya....hahaaa
penat kami berbaloi rasanya
tapi kami punya kerja tak habis lagi
ada beberapa perkara lagi tak settle
harap semua dipermudahkan
tahniah untuk semua MKT
dan terima kasih kepada sekretariat yang banyak membantu
"dalam kepahitan ada kemanisannya"

No comments:

tabung untuk belajar ---->