Pages

Thanks my follower (^_^)

Sunday, March 6, 2011

::sePasaNg keKasiH yanG tAk senOnOh::

tadi seekor lipas yang datang mengunjungi bilik ni
sekarang sepasang kekasih pulak duk buat benda tak senonoh dalam bilik haku ni
dalam islam, apabila kita tengok benda yang haram berlaku
kita kena tegur...kalau dia tak layan teguran..guna kekasaran
kalau tak mampu nak buat kedua2 nya itu bencilah dengan hati
sesungguhnya benci dengan hati adalah selemah-lemah iman...
kalau salah tolong betulkan ye!
pasal sepasang kekasih dlam bilik ni haaa
saya guna kan kekerasan
pukui dia...pukui dia...kalau boleh, nak bakor je depa2 ni
tapi sasaran ku tidak mengena
tapi depa lari lintang pukang
beberapa minit kemudian depa datang lagi....tak serik2 naaa
tapi depa ni macam bergaduh je pulak dengan suara yang tinggi masing2
saya tak paham bahasa mereka...kemudian masing2 bawak diri 
sayakah penyebab depa bergaduh ni??? lantak ah! padan muka!
tapi depa bawak diri tak jauh pun...masih tak hilang dari pandanganku...menyampah!
sekali lagi saya cuba pukui...pukui....sampai merah2 jari dan getah tu dah putus.
so, sekarang tengok je la depa duk berkeliaran dalam bilik ni
siap kau cicak! nanti haku nak cari getah banyak2! malam ni sabor je dulu asmaq....
yarrrkkkkkk....geli eyh!

dalam islam, jika kita membunuh cicak kita akan dapat pahala tau!
saya akan berperang habis-habisan untuk membunuh cicak ni
tungguuuu!!!


No comments:

tabung untuk belajar ---->