Pages

Thanks my follower (^_^)


Tuesday, March 15, 2011

::Welcome Back to FB::

HAR...HAR....HAR....HAR...!!! 
welcome back! your account has been activated....
i can't off my account la..because i've group discussion on that FB
but when i want to check what information that they post...uwaaaaaa
tak de laaa...semua group tak de dah...
should i ask to join back????
nyesal betui diactive ni.....tak tau la plak jadi cam ni
sekarang satu hal plak tak jumpa cari group discussion for my project
apsal la korang letak nama pelik2 haaa....
but...when i click the button ask to join the group
keluar la "the user already in the group"
but why i can't open the wall of group...???
ah! malas pikir ah...
lantak lahhh... lagipun dicussion tak aktif pun, cuma dorang buat announcement je
kalau aku tanya soalan kat situ pun, bukan ada orang jawab pun
macam tak de orang je kat group tu.....
biorje laaa ye.....
but I hope I not active in my FB
nothing for me right now......
I want to focus my blog yang sentiasa menambahkan akaun ku....
HAR,,,,HAR....HAR....HAR....!!!!

No comments:

tabung untuk belajar ---->