Pages

Thanks my follower (^_^)


Saturday, March 5, 2011

::tAk caPai taRget::

akhirnya..malam menjelma..sedih sangat2 sebab saya tak dapat capai target semalam
sepatutnya saya perlu siapkan case study sebelum malam menjelma http://www.cute-smiley.com
tapi disebabkan pagi tadi saya sibuk kemas bilik dan basuh baju yang berjuta-juta....
tengah hari tu saya baru mula pegang buku....bukan senang nak jawab case yang panjang lebar ni
sebenarnya case ni kena buat berkumpulan...disebabkan saya ni dulu busy dan jarang tolong group member buat kerja, dengan rela hatinya saya nak buat case ni sorang2...dorang plak akan buat mind map..adil lah tu!

pagi tadi saya dapat dua panggilan yang tidak dikenali...no pejabat kot....saya biarkan je...hehee...sebab saya takut celcom yang call mintak hutang brukband...kakak saya pulak malas bayar sebab brukband tu tak boleh guna pun...tapi yang jadi mangsa asmaq nuzam sebab daftar atas nama asmaq...haish! tension......

petang pulak sedikit happy...dapat mesej dari celcom. "tahniah! anda mendapat bonus bulanan. RM1.75 telah dimasukkan ke akaun anda" lebih kurang macam tu la mesejnya. alhamdulillah....baru je plan nak top up 10 hennget.

berbalik kepada target tadi...tak dapat siapkan case may be sebab saya duk baca paper metro (nak tambah pengetahuan la) pastu saya masak nasi goreng tom yam...nyum3x! sekarang perut saya lapar balik dan kempunan nak makan bubur....duk masak bubur nasi yang dibuat meggunakan instant soup ni. my own recipie....selamat menikmati makan malam! syukur alhamdulillah atas nikmat ini.... http://www.cute-smiley.com

No comments:

tabung untuk belajar ---->