Pages

Thanks my follower (^_^)


Friday, March 4, 2011

::Di suAtu mAlaM::

hari jumaat akan berlalu, dan akan tibanya hari sabtu...hari minggu....horeyyy!!!
gembira hati ini sebab tak de kelas...padahal saya dah dua tiga hari TERponteng kelas sebab terlajak tidur dan kesihatan tak mengizinkan saya bergerak menuju ke kelas yang agak jauh dari tempat tinggal ku....jauh ke???
tapi malam ini agak sayu sikit sebab tiba2 je perasaan rindu datang bertandang di hati ini
rindu dengan family...terutama budak kecik yang selalu buat saya gelak bila duk kat rumah
tyme saya buat kek, dia lah pembantu saya dan dia lah yang suka makan ape yang saya buat kecuali kek coklat (dia tak makan benda2 hitam)...dia lah hafiy, satu2nya anak lelaki ku
~hafiy yang hensem....jangan nakal2 ye~

urmmmm...nak call family pun tak dapat. kredit ada berapa sen je lagi. nak mesej orang pun pikir banyak kali. mesej untuk benda2 penting je. bukan jimat, tapi ada seseorang tu kata nak sposorkan kredit untuk sebulan. mula2 dia nak bagi duit, tapi lepas tu dia suruh saya pilih plak nak kredit @ duit. disebabkan saya tengah kering kredit, saya pilih la kredit. dia bagi bukan bagi saje2 je, dia bagi sebab saya dah tolong dia dapatkan pelanggan....heheee
lepas saya dapat kredit, saya akan call ma, tok ayah, mama, mak, kakak2ku...pastu sape lagi yang nak suruh saya call?
dah seminggu  lebih saya tak call deme2 ni...huuuuhuuuu.....rinduuuu...rindu serindunyaaaaaa :'(

malam ni ingat nak siapkan case study, tapi gi bukak cerpen plak....tu pun tak habis baca pun sebab kisah percintaan.....huhuuu...boring la baca bab2 percintaan ni sebab tu saya tak suka novel. saya nak cari kisah sedih2 @ kelakar2 sikit, tapi tak jumpa.......

haish! i have no plan for this week end....ingat nak gi jogging pagi2, tapi kesihatan masih tak mengizinkan ku untuk bergerak aktif lagi....hohoooo
berangan je la asmaq.....saya nak gi main bowling...nak gi karok...nak tengok wayang (izzat & shaz la ni yg ajor sy tengok wayang)...nak makan pizza....nak pergi bercuti...nak round2 malaysia....wahhhhh!!!
itu angan2 je la asmaq...berangan itu free...berangan lah selagi boleh berangan....

so? apakah realitinya?? apa yang perlu dibuat???
esaimen & projek masih beratur tu...layan je la mereka2 ni....
pagi esok siapkan case study, malam jalankan projek finance...ahad pulak buat ringkasan jurnal (yang ni ambik masa lama sikit)...isnin xde kelas...so, teruskan dengan esaimen IR pulak ye.....siapkan semua....yang sampingan pulak siapkan slide untuk presntation & ready for theory's project.....ok, done!

SEMOGA SEMUANYA BERJALAN LANCAR DI HUJUNG MINGGU NI
HARAP SAYA DAPAT CAPAI TARGET NI SEMUA
WISH ME LUCK

No comments:

tabung untuk belajar ---->