Pages

Thanks my follower (^_^)

Monday, March 14, 2011

::kiSah seRam::

hari ini dalam sejarah....berlakunya peristiwa hitam....
peristiwa hitam.??? mengarut ah...
sebenarnya hari ni entah kenapa nak tercabut jantungku
ketakutan menguasai diri
malam ini bukan pertama kali saya melalui bukit belakang burhan tu sorang2
dan bukan pertama kali saya pergi PTSL malam2 sorang diri
tapi tadi...7.50p.m, kakiku melangkah keluar dari bilik dan ambil jalan dekat untuk ke PTSL, iaitu bukit belakang burhan
aku menyusun langkahku dengan teratur sekali....dalam hati takut bertembung dengan anjing atau binatang berbisa
bila sampai je kat kawasan gelap, bulu romaku mula meremang
masih berfikir positif...may be hanya khayalan je
dah sampai FSSK....melalui sekelompok jejaka yang sedang bermain ping pong dengan mulut yang bising sedang orang di masjid tak habis lagi berjemaah (harap2 dorang dah semayang)
lebih kurang 8.03p.m....jejakku hampir sampai ke tandas FSSK, sebelum membelok ke kiri, aku pandang cermin............sekali lagi bulu roma ku menegak...kali ni berfikiran negatif
dalam cermin itu, aku ternampak satu bayang2 yang bergerak
subhanallah...bila bayang2 tu melalui bawah cahaya lampu, rupanya2 manusia betul la, seorang jejaka
tapi aku masih dalam ketakutan, sekarang aku berjalan dengan diikuti oleh jejaka itu di belakang
ya Allah....lambatnya nak sampai pusan....takut banget!
dah sampai pusan! alhamdulillah.....rasa selamat bila tengok ada beberapa orang....
aku berjalan mengikut jejak jejaka itu, sebab dia jalan laju sangat la
rupanya2 dia nak gi PTSL jugak laa...
wah! legaaaa sangat bila dah sampai PTSL (^_^)

syaitan sentiasa cuba mencari peluang untuk mengganggu kita
kuatkanlah iman dalam diri
takutlah kepada Tuhan sahaja 

No comments:

tabung untuk belajar ---->