Pages

Thanks my follower (^_^)


Thursday, March 17, 2011

::back Home.....asyikkk!!!::

dua, tiga hari ni sedih sangat
fobia dah nak keluar sorang2....tapi terpaksa jugak keluar kalau ada hal macam tu
i don't want kawan2 teman  because saya tak sedap hati kalau ada yang merungut keletihan sebab teman saya
ulang alik keluar masuk UKM uruskan itu dan uruskan ini sorang2 memang menakutkan dan memenatkan
tyme aku menangis ada la plak yang baik ati pujuk
bukan menangis, tapi air mata keluar dengan tak sengaja (ada ke) sebab tyme tu aku takut, lapar, penat, hilang arah
macam bodoh je rasa
tapi alhamdulillah....kesedihan tu sementara je...semalam ada orang baik ati sponsorkan tiket untuk balik hari ni
dan dia akan taja makan tengah hari sekali......asyikkkk!!!
tapi opkos la ada udang disebalik batu
balik sebab ada hal yang perlu diselesaikan
ape la sangat maknanya kalau balik dua hari tu
tapi tak pe la...asalkan ada makna bagi my parents & orang yang taja tiket dan makan saya hari ni
http://www.cute-smiley.com
harap benda macam tu tak kan berulang lagi
i wanna go back to my home
i want release segala kedukaan di hati
selamat tinggal UKM....!!!!

No comments:

tabung untuk belajar ---->