Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, March 2, 2011

::maHap...maHap::

sebelum saya melelapkan mata, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf kepada semua kawan2 saya especelli kawan yang rapat dengan saya sebelum ini shaz, izzat, nurul fyda, adaa, wahidah wassini & ain. ada dikalangan kamu mungkin terasa dengan sikap saya. maaf je yang mampu saya ungkapkan. salah saya jugak sebab tak kawal emosi bila stress dan penat melanda. saya memang tak layan kamu semua sebelum ini kan, itu saya tau. dan saya pun kalau boleh tak mau jadi seperti kacang lupakan kulit. kamu2 lah kawan yang paling banyak menolong saya sebelum ini. terima kasih atas segalanya.
saya harap tidak ada yang terasa dengan sikap saya yang agak panas baran ni. saya bukan lagi seorang yang penyabar kan. dalam kesusahan saya ada orang lain yang membimbing dan menenangkan hati ni, may be sebab itu lah saya abaikan kawan sebab tiada yang mahu bertanyakan khabar. kenapa orang lain yang datang untuk menanya khabar diri ini. 2, 3 orang jejaka yang saya tak berapa kenal pulak tu. tapi saya sedar saya tak layak berkongsi dengan jejaka2 itu. dan saya masih ada kawan2 yang masih sudi untuk mendengar luahanku, cuma masing2 sibuk je. mulai hari ni saya sedang cuba membaiki balik hubungan yang kian renggang. 
ini kali kedua saya menjadi pemimpin program...insyaallah...saya ingin menjadi pemimpin lagi walaupun ada kawan saya sorang tu yang menghalang....hahahaa
sekali lagi saya minta maaf jika saya pernah berlaku kasar dengan kawan2 sekeliling saya. semoga kawan saya sentiasa bahagia dan sentiasa diberi kejayan dalam menempuhi dugaan hidup. dan terima kasih kepada orang2 yang banyak bagi nasihat dan kata2 semangat untuk saya menjadi wanita yang solehah. insyaallah.....saya akan berubah menjadi wanita yang solehah dan beriman.
sekian sahaja coretanku....jika panjang umur kita akan berjumpa lagi
~moga ukhuwah yang terjalin akan berkekalan selamanya~

2 comments:

TengKu FarHa said...

no hal lah asma...izt x da terasa hti pon ngn asma :)

asmaqhusna said...

thanks izzat =)

tabung untuk belajar ---->