Pages

Thanks my follower (^_^)


Wednesday, March 23, 2011

::jOm maKan keRepek Asmaq::

manusia diciptakan dengan sifat lupa
so, saya sentiasa lupa....mudah lupa
dan saya pun tak kisah jika dilupakan

manusia tidak terlepas daripada membuat kesilapan
saya juga ada buat kesilapan
tegurlah diri ini jika tersilap kata @ perbuatan

akhlak manusia tidak sempurna seperti akhlak para rasul dan para nabi
akhlak saya juga tak sempurna
kejap baik...kejap hipokrit...kejap ego...kejap sombong....kejap zalim (zalim kat diri sendiri)

setiap manusia diciptakan dengan perasaan
saya juga ada perasaan
benci??? marah??? sedih?? gembira??? suka??? cemburu?? sayang??
so what????

manusia yang sempurna sifatnya mempuyai hati
jagalah hati sendiri supaya tidak kotor dan busuk
nak jaga hati orang lain memang susah

setiap pertemuan akan ada perpisahan
perpisahan lah yang tidak sanggup dilalui oleh manusia
sangat pahit untuk ditelan

dan setiap kehilangan akan ada penggantinya
moga pengganti itu akan lebih baik dari sebelumnya
sabarlah wahai hati....

#kerepek apakah yang aku makan malam2 ni....tidoooo#


http://www.cute-smiley.com lu pikir la sendiri!!!

No comments:

tabung untuk belajar ---->