Pages

Thanks my follower (^_^)

Saturday, May 28, 2011

::My GrandPa Miss Me?::

bebola mata ada dua,
tangan ada dua, 
telinga pun ada dua,
selamat bersua (~_0)

nothing to say. i just want to say that my grandfather miss me. ini realiti, bukan perasan. pagi tadi dia call, asmaq terletak panggilannya. bukan sengaja, tapi tengah mamai...hari ni terlajak tidur. teruk kan. pastu dia mesej la "as kenapa tak jawab panggilan tok"....jangan tak percaya atuk asmaq yang mesej tu. hehee

tak dapat nak balas derr mesej dia. tadi dia call lagi. dia tanya asmaq pegi tak perhimpunan hari belia tu. owh! kalau boleh nak je pegi kat situ, tapi asmaq tak suka la nak bersesak-sesak. kenapa asmaq cakap atuk asmaq rindukan asmaq??? sebab dia tercari-cari asmaq dalam berita pasal hari belia tu. kelakar la tuk ayah ni.... nampak sangat rindu kat cucu dia. dah lama asmaq tak jenguk tuk ayah kat kampung. miss u so much tuk ayah.

tambah lagi asmaq jarang terputus top pup. dah banyak hari fon ni tak de kredit. sebab tu lah tak leh nak call balik tuk ayah. tadi dia nak bagi top up dia. biasalah, kalau dia nak bagi tu dia memang nak cucu dia selalu call dia. kalau tak bagi pun, asmaq akan selalu call tuk ayah. al-maklumlah, cucu2 lain kecik lagi....cucu2 yang besar jugak la yang selalu ubatkan kerinduan tuk ayah tu kan.

don't worry grandpa....asmaq dah nak cuti dah tak lama lagi. nanti asmaq akan jenguk2 tuk ayah & tuk wan ye....miss u ollss!!!!

ni la tuk ayah asmaq....masih ensem dan kuat lagi

haa...yang pakai telekung tu tuk wan..yang lain tu abaikan (my sis, bro-inlaw & my nephew)

tuk wan asmaq awek muda kan. dia seorang yang garang sangat. dia suka layan cucu2 yang kecik je. tapi asmaq tak kisah pun. asalkan ada tuk ayah yang selalu menyebelahi kami bila kena marah. bukan marah, tapi dia suka bagi kerepek pedas. hahaaaa!

wah! tak sabor den nak cuti....esaimen banyak lagi tak siap...cam no ni asmaq.

No comments:

tabung untuk belajar ---->