Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, May 18, 2011

:: (^_^) ::

Salam Sore!
nak luahkan perasaan je rasa...
entah kenapa terasa stress sangat hari ni, sampai ponteng kelas sebab magrain...nak demam pun ada.
diriku memang dah tak kuat untuk masuk kelas HRP tu....

sem lepas pensyarah tu OK je mengajar kami. mungkin ni short sem, cara dia berbeza sikit. belajar kena ekspress, pemahaman kami pun kena ekspress.
dia dah cakap sebelum ni, dia tak nak kami stress bila belajar. but, asmaq sangat stress dengan cara dia sekarang. bagus tu bagus la jugak. dia tak mau kami malas sedikit pun. tapi......ah! rasa nak ponteng terus je kelas dia tu.....

dua tiga hari ni pulak ada jejaka tegur asmaq kat FB tu....haish! baru je reda dengan mesej2 sorang jejaka, datang pulak jejaka lain menegur. asmaq bukannya ape, cuma pelik sikit sebab orang yang tak pernah tegur kita, tetiba nak chat kat FB tu...tak selesa pulak rasanya.

asmaq layan jugak sebab kalau asmaq buka chat pun bukannya ramai yang tegur macam dulu dah...sebab tu lah chat tu sentiasa on...mana tau kot2 kawan asmaq ada hal ke nak cakap, tak perlu lah nak mesej2 lagi jimat kan.

tapi kalau orang lelaki asmaq layan acuh tak acuh je. bukan ape, cuma asmaq sekarang cuba menjaga batas2 pergaulan. selagi boleh ditepis, asmaq tepis. kalau tak penting, jangan duk layan. lagippun terngiang-ngiang jugak kata2 seseorang tu..."asmaq jangan cari orang lain tau"...maksudnya asmaq tak boleh terjatuh hati dengan sesapa...perasan la pulak rasanya....hohooooo

asmaq tak berharap sangat pun....kalau dah jodoh tak ke mana nya. selagi asmaq bergelar pelajar, i'll never fall in love....itulah syarat my parents. tyme belajar jangan duk menggedikz dengan manusia yang bernama lelaki. insyaallah....akan asmaq elakkan daripada semua itu. lagipun target kawen pun lambat lagi....dua tahun lagi....hahahaaa

*mereng betul otak ni

No comments:

tabung untuk belajar ---->