Pages

Thanks my follower (^_^)

Monday, July 11, 2011

::Tandas Seram::

selamat pagi-pagi buta....
nenek saya kata tak elok tidor lepas subuh. disebabkan tak der keje, saya main la game. hak3x...
dah habis game, hupdate blog.

ada citer seram. kalau mudah takut jangan baca.
cerita berlaku di sekolah dulu2.
zaman dulu, saya tak suka masuk tandas waktu cikgu mengajar.....so, tahanlah sampai cikgu habis mngejar.
waktu tu subjek BM. saya ni tak suka BM....apalagi, tidor la dalam kelas....cikgu panggil nama berkali-kali pun tak sedar lagi. bila cikgu keluar baru la saya bangun, dan terus keluar berlari-lari nak gi tandas.
suasana tandas dah la gelap, kira firstime la waktu tu saya nak masuk tandas sekolah tu sebab saya ni tak suka masuk tandas sekolah. selepas masuk tandas tu, tak sangka ada aircon....bersih....wangi...
bila berdiri depan pintu jamban, pintu terbuka sendiri....terkejut beruk den!
saya beralih ke jamban lain, pun sama, pintu terbuka sendiri bila berdiri depan tu.....dalam hati anggap je sekolah ni canggih walaupun tandas je yang elok. bila masuk je jamban, sekali lagi terkejut beruk....paip berbentuk orang daaaa....
apa lagi....tersedar lah asmaq dari mimpi yang seram itu......

aduhai!!! lain kali tidor basuh kaki....
semalam asmaq pegi sekolah teman kawan yang ada keje. jumpa la cikgu2 lama....
sampai terbawak-bawak dalam mimpi pulak. suasana sekolah tu dah banyak berubah....pelajar2 pun dah banyak berubah. tak macam zaman asmaq dulu2 (zaman kami baik2).....apa nak jadi la dengan budak sekarang....haish!

No comments:

tabung untuk belajar ---->