Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, June 29, 2011

::Segan Dengan Kakak Sendiri::

fuh...fuh..fuh... penuh habuk blog ni...
sekarang asmaq tengah holiday....holiday....1st tyme rasanya holiday panjang tanpa koje.
hati nak koje...tapi tak tau koje ape...

hati ini berbunga bila balik rumah minggu lepas.
al-maklumlah....i got present from my bro and my sis..
naik je kete untuk balik minggu lepas, babam long kata "nah, hadiah harijadi"
terkejut la den....hari jadi dah lama lepas..tapi babam long kata dia lupa nak bagi. terima kasih babam!
sebelum sampai rumah mentua dia, asmaq mintak singgah rumah famili angkat asmaq. tak sangka la pulak babam nak singgah sebab dah lewat malam. terkejut famili angkat tu sebab kami main serbu je, tak call dulu. hehee...terima kasih lagi babam long!

balik rumah pulak kakak ku bagi something...dia menggantikan handfon asmaq yang rosak.
berbunga hatiku....jadi segan pulak dengan kakak sendiri.
daripada dulu sampai la sekarang dia yang belikan asmaq handfon...rosak je terus digantinya.
terima kasih kakakku sayang...tak tau nak balas budi macam mana... terlalu banyak dia menolongku.
pastu sanggup ambik cuti sebab nak temankan asmaq tengok adik angkat yang baru nak daftar masuk kat KPTM-KB...thanks a lot dear!

No comments:

tabung untuk belajar ---->