Pages

Thanks my follower (^_^)

Saturday, January 22, 2011

::sp0ns0r owh sp0ns0r::

tension banget ni....di mana mau ku cari sponsor??? betapa susah nya nak cari orang sponsor program ni...dah la aku ni tak kenal ramai orang.
orang lain pulak nampak kami macam tak buat kerja.....ingat senang ke nak mintak2 ni....jadi pengarah pemasaran ni, terasa jatuh "saham" aku. muka dah memang tebal berinci-inci...nama aku pulak terlalu murah, jaja kat company. tapi diorang susah nak bagi feedback.....memang rasa terhina!!!
kalau masuk meeting, nak je aku cakap 
'tak payah buat program kalau tak de duit'
tapi inilah satu2nya program untuk bagi anugerah dan meraikan student2 yang cemerlang dan yang menaikkan nama kolej
juga ini lah satu2nya program yang dapat kumpulkan semua warga kolej dalam satu masa
kalau tak berkumpul mesti ada yang tak kenal felo...jaksa kolej ni sape...kalau tak kenal pengetua tu memang teruk la, tak layak duk kolej ni....dan orang yang cemerlang tak dihargai...
dan tanpa program ni kami takkan berpeluang untuk jadi pemimpin
tapi orang yang hanya menjadi peserta takkan rasa ape yang kami rasa
penat lelah kami nak buat program ni siapa tahu???
menyesal???
sesalan tu tak pernah timbul dalam diri ini....
cuma terkilan denga sikap segelintir manusia
waktu ni la kita dapat tengok siapa kawan, siapa sahabat, dan siapa binatang bertopengkan manusia
aku terasa bodoh je...bodoh sangat2...
secara jujurnya saya nak cakap, saya takkan pegang pos ni lagi
saya mau pegang pos lain...bagi la kat  orang lain pulak rasa ape yang saya rasa sekarang
"seronok" sangat2 jadi pegarah pemasaran ni

pengalaman itu sangat berharga
pengalaman juga mematangkan kita
bukan senang untuk dapatkan pengalaman ni

4 comments:

wahidbushra said...

sabarlah yee...
hidup xmeriah kalau xde cabaran...
rite??^_^

asmaqhusna said...

yes, rite...hidup tak mghelip dan tak glamour tanpa cabaran :>

nurul fiyda said...

biaselah tu....

budak kampus said...

sabar r cik husna...anda sememangnya tabah orang nya..sebab tu anda diberi ujian ni...huhu

tabung untuk belajar ---->