Pages

Thanks my follower (^_^)

Thursday, February 3, 2011

::berubah??::

sejak akhir2 ini saya rasa diri ini sangat2 berubah...walaupun saya tak pernah dengar kawan saya cakap saya berubah, tapi melalui tindakan seseorang mungkin diorang rasa saya berubah.
manusia.....mulut kata lain, hati pulak tafsir lain (dituju untuk saya juga)

saya sekarang suka luahkan depan2 ape yang tidak puas hati
saya juga suka hentam orang di FB
kalau sape2 tengok fb saya sekarang, memang penuh dengan luahan perasaan
tindakan saya ni memang ada yang tidak senang kan
insyaallah.....saya akan cuba kawal diri lepas ini

berdiam diri lebih baik daripada berkata-kata
biarlah hati kita bengkak, jangan biarkan hati kawan kita terluka

saya rasa saya sangat beremosi sem ni
banyak benda yang saya perlu fikirkan dan selesaikan
pertama, saya pegang dua program....stress giler!
tahun 1 saya pernah jugak terlibat dalam program
stress memang stress...tapi tak stress macam sekarang
mungkin tyme tu saya boleh kawal emosi sebab saya dibantu oleh senior2
penat memang penat tyme tu...penat kami penat sama2...sedih kami sedih sama2
tapi sekarang saya memang rasa saya tak dibantu...walaupun ada orang yang membantu
MySpace
saya berubah sebab sem ni banyak projek daripada esaimen....dah rasa macam orang bekerja pulak
masuk kelas je kena buat kes...kena kaji syarikat laa...
sekarang stress saya membuak-buak sebab duit sudah hampir kering
duit saya banyak habiskan kepada jualan dinner
bila entah diorang nak bagi balik duit saya tu
kalau bagi pun duit saya masih tinggal ciput
sem ni saya tak belanja banyak pun untuk diri
cuma berkorban untuk dinner je
beli top up..tambang...dan ada yang berhutang...huhuuu~
harap2 orang yang berhutang ingat hutang dia....
nak mintak dengan ayah segan pulak sebab bulan 4 ni mesti dia nak guna banyak duit....kakakku dah nak kawin
maaf la kepada kawan2 yang terasa dengan perangai saya sekarang
saya memang tak peduli orang sekarang ini
saya memang tak mahu di ganggu dengan beban yang baru

dan saya mudah sensitif dengan perkataan @ perbuatan seseorang
lemah betul hati ini...huhuuu~
saya juga suka mensensitifan orang
baru2 ni saya mudah marah dan mudah untuk tinggikan suara
tengoklah mesej2 yang saya hantar dekat kawan2 saya....perkataan yang tak pernah saya guna, saya telah guna
perkataan saya memang biadap kan sekarang???
saya memang biadap....saya bukan budak baik lagi  
MySpace
saya tak suka dengan sifat saya sekarang
bantulah saya kembali kepada jalan yang benar
apa yang salah tolong perbetulkan
segala kritikan saya akan terima untuk betulkan diri ini
saya tak mau bergelumang dengan emosi buruk ini

MySpace

2 comments:

shuhada said...

adaa xdok utang dh ngn asma kan???? huhuuuu

asmaqhusna said...

xdop doh...ni jiran2 punya hutang...nak balik kutip utang la ni...hhahaaa

tabung untuk belajar ---->