Pages

Thanks my follower (^_^)


Saturday, February 19, 2011

::teMan raPat::

Terkelu lidah...terpanaku sendirian bila seseorang tu tanya saya siapa teman rapatku di UKM dan teman yang minat dalam perniagaan. 
"ambik bidang perniagaan kan...mesti ada kawan rapat dalam kos yang sama" kata orang itu
tergagap-gagapku menjawab soalannya
"teman rapat? errrr....teman ye? urmmmm....semua orang kat UKM ni teman saya....tapi teman rapat tuu...entah laa" jawab ku
"hahahaaa.....tak pe lah. nanti cari la teman yang minat dalam perniagaan jugak" kata orang itu lagi
"urghh....ok" jawabku dengan nada slow

dan sampai sekarang saya masih tercari-cari. teman rapat? yang minat dalam perniagaan? 
urmmmm...i'm not sure about this
memang la majoriti yang kos sama dengan saya tu cita-cita nak bukak bisnes sendiri.....tapi kalau kawan saya yang minat dalam perniagaan tu ade je. tu diorang punya future life....bukannya nak meniaga sekarang.
mereka tak sama dengan saya....memang saya nak memulakan perniagaan sekarang....dan sekarang saya tengah mencari idea. kua2x.....idea dah ada, cuma tak gerak lagi....memang patut la dia suruh saya cari teman yang sama pemikiran. bukan senang bro! saya masih tak kenal manusia di sisi saya....dan saya masih belajar memahami perasaan dan kehendak mereka.
seriously, saya tak tau saya ni ada teman rapat ke tak kat UKM ni....rasanya tak de. kalau kawan rapat tu ada laaa.....
I hope dia lah orang yang pertama & terakhir tanya soalan ceng gini kat saya
saya tak tau jawapannya
sekian, terima kasih!

No comments:

tabung untuk belajar ---->