Pages

Thanks my follower (^_^)


Wednesday, January 12, 2011

::mEnanGis dAlam MeetIng::

tangan rasa gatal je nak menaip. tapi tak tau nak tulis ape....urmmmm....nak buat luahan hati lah sikit...boleh kan...boleh laa....

dua tiga hari lepas saya sibuk dengan meeting. malam ni je free. dan dalam satu meeting tu telah membuatkan hati ini terluka. saya cuba mengelakkan daripada benda tu berlaku. tapi malam tu tak tau kenapa hati ini lemah sangat dan...dan...air jernih keluar mencurah-curah melalui mata ini. ape yang telah terjadi???
MySpace

yang berlalu biarkan berlalu. buang yang keruh ambil yang jernih. malu je tyme tu. berpasang-pasang mata tertumpu pada diri ini. tapi saya memang tak boleh lupakan peristiwa ini. apa yang dilihat sekarang adalah lakonan sahaja. empat orang cuba memujuk, tapi maaf. terus terang saya cakap, saya memang tak kuat. saya boleh kawal emosi sekarang sebab kata2 seseorang tu.

jika kita membiarkan tekanan bermaharajalela dalam diri kita, pasti kita akan musnah dan menjadi lemah...semakin lemah...
banyak benda yang kita dapat daripada pengalaman. pengalaman yang menyakitkan tu akan membuatkan kita semakin kuat jika kita sentiasa berfikiran positif. rugilah seseorang tu jika tiada pengalaman. thanks bro bagi kata2 semangat dan sudi menceritakan masalah bro!!!

dan malam tu ada jugak orang buat lawak. sebab dia la saya tunjuk balik muka tak malu ni dekat team dinner.   entah kenapa lancar je mulut ni meluahkan ape yang tidak puas hati dan ape yang telah membuatkan saya menangis. tak putus2 dia suruh saya berselawat untuk meredakan tangisan. dan saya berjaya kembalikan senyuman malam tu. tapi hanya di depan kamu sahaja. saya memang tak boleh lupakan. saya tetap lemah. 
jika kamu rasa nak pukul orang bila stress, saya pulak rasa nak bunuh diri. tyme tu memang give up. malam tu saya nak mintak tarik diri, dan saya sanggup repeat ko-k. tapi disebabkan lawak kamu & kata2 semangat tu yang membuatkan saya masih teguh berdiri dalam team dinner.

sekarang saya masih lagi dalam tekanan. stress sangat2....selagi budget untuk dinner tak tercapai, selagi tu lah saya resah gelisah. tapi alhamdulillah, felo tak bagi tekanan kepada saya. malah nak membantu lagi. dan saya juga dapat tahu pembantu pengetua pun akan cuba membantu saya. takkan nak kena menangis dulu baru nak bantu. 
terima kasih lah kepada yang ingin membantu saya. semoga kerja2 kita berjalan lancar. harap dinner kali ni akan nampak pembaharuannya. 

MySpace HIDUP MALAM ANUGERAH!!!

No comments:

tabung untuk belajar ---->