Pages

Thanks my follower (^_^)


Thursday, January 20, 2011

::tenSioN tAhaP ciPan ah...!!!::

boleh tak saya nak sumpah orang??? boleh tak saya pukul orang??? boleh tak saya nak tikam orang??? boleh tak saya nak terajang2 orang??? boleh tak saya......

ahhh....tension tahap cipan dah ni. cipan pun tak pernah tension rasanya. saya nak marah kat sape pun tak tau. anak buah? sebab ko-k? pengetua?

pertama..saya memang tension dengan anak buah saya. eh silap! anak buah saya ok. yang anak buah pemasaran 2 & anak buah pemasaran 3 ni haa yang problem sikit. kira anak buah saya jugak la kan. HUH! memang tension giler2 ah. hari ni paling sikit yang datang meeting. saya dah banyak berhabiskan duit untuk anta mesej kat sorang2...diorang??? nak anta satu mesej pun susah ke? nak bagi sebab tak datang pun susah ke? tapi lepas ni memang tak anta mesej dah kot. main post kat FB je. orang suruh join group kat FB pun susah ke? nak klik tu susah eh...urmmm....saya tak tau la nak cakap ape pasal anak2 buah ni. kalau boleh nak je berpecah. biar saya handle anak buah saya je. tapi disebabkan tak cukup ahli, kami terpaksa bergabung tenaga....huhuuuu

kedua....saya memang tension dengan ko-k kali ni. secara jujurnya saya buat benda ni memang sebab ko-k semata-mata. nak dapat 'A' untuk ko-k. tapi kadang2 tu saya seronok jugak buat benda ni, dapat banyak pengalaman. apa yang saya tak setuju diorang jadikan benda ni sebagai ko-k. so, yang join benda ni sebab ko-k. minat takde. sebab tu la kot diorang macam buat dek je dengan program ni. dah la kitorang ni orang penting dalam jayakan program. HUH! (mengeluh je keja aku)

saya nak cakap kat sini, saya juga seorang pelajar yang ada esaimen perlu siapkan....yang ada exam perlu hadapi...yang ada projek perlu dibuat....ada discussion tiap2 masa.....dan dalam masa yang sama saya perlu selalu contact company untuk cari sponsor. nampak saya ni senang je keja kan? macam tak cari sponsor je. ye! sebab benda ni saya buat sorang2. anak buah saya bagi keja yang simple, at least bagi jugak. yang orang nak tau, dah dapat ke sponsor? ingat senang nak main mintak2 ni.

walk in tadi pun dah dapat feedback yang tak baik dari masayarakat. 1 malaysia konon. disebabkan kami ni semua melayu dan yang berniaga ni ramai yang cina, memang diorang susah nak tolong. yang kedai besar pun susah jugak nak tolong. yang baik hati nya sape??? penjual dari negara lain, sheikh. paling terharu penjual goreng2 yang kedai kecik tepi jalan tu jugak yang bagi. walaupun mereka anggap kami ni pengemis, tapi terpaksa....terpaksa!!!!!

tapi kami seronok jadi 'pengemis' ni. sungguh2 menguji kesabaran dan sungguh mencabar. kalau yang maki tadi tu rasa nak maki je balik....HUH!

No comments:

tabung untuk belajar ---->