Pages

Thanks my follower (^_^)


Sunday, January 9, 2011

::haDiah saYa Laaa::

huh! huh! huh! nasib baek den tak balik minggu ni...waaa...hari minggu pun rase sibuk jugak. ape yang saya buat pun tak tau la sampai nak baca buku pun tak larat. tak larat ke???
malam ni ada meeting... malam esok meeting dengan felo...malam lusa meeting dengan anak buah..malam tulat meeting lagi...meeting..meeting..meeting....bunyi macam simple, tapi sangat penat dan stress je dengar perkataan meeting ni. but i'm still enjoy...enjoy...sebab tu la kerja saya tak nampak & macam tak bergerak. teruk betul la kan...

tapi coretan kali ni saya nak cakap yang saya dapat banyak birthday gift. saya dapat kawan baru yang sama kos....saya dapat sahabat yang baik...saya dapat doa daripada kawan2....saya juga dapat binatang hijau tu (lupa name ape) kawan kolej yang bagi...thanks to izzat, shaz & adaa...terharu sangat dan terkejut sangat2 masa korang buat surprise (perasan tak air mata saya keluar).nasib baik tak terkejut macam beruk kan... binatang hijouw tu comel sangat, dan yang paling penting saya suka sebab warna dia hijouw...my peberet kaler tuu...

ini lah binatang hijouw....cumil saya 

dan yang paling terharu, ada orang buat entri khas untuk saya kat belog dia....blog kayu, dulu nme blog gula kapas. sekarang tukar kepada kayu plak. ape maksud tu??? terima kasih penulis blog kayu. siap ambik gambar kita lagi ye. dan dia jugak lah kawan satu kos sekarang. terima kasih sudi berkawan dengan saya. semoga persahabatan kita akan kekal buat selama-lamanya...

dan ada jugak org bagi hadiah melalui skype. walaupun tak real, tapi dia bagi banyak2....thanks penulis belog bila hati berbicara. kami dah kembali aktif berskype...suka2x...peneman saya di kala kesunyian...

TERIMA KASIH SEMUA!!! LOVE U ALL!!!!

3 comments:

nurul fiyda said...

bestnyer

Sab Imtiyaz said...
This comment has been removed by the author.
Asmaa Qasamah said...

Haaaa. cj7...lupo la. duk ingat 7 je...hehee

tabung untuk belajar ---->