Pages

Thanks my follower (^_^)

Tuesday, December 7, 2010

::tAhuN bArU::

Alhamdulillah....hampir 21 tahun asma bernafas di planet bumi ini...hari ini 1 muharam yang merupakan tahun baru Islam...
biasanya kalau tahun baru mesti kita akan buat azam baru kan...??? 
kakak asma pun ada tanya tadi..ape azam asma...??? asma pun dah penat lah dengan azam2 ni...bukan putus asa.....tapi....entah laaa...huh!
sebagai seorang pelajar, paham2 je la azam asma ape....tak kan nak kahwin kot....no...no...no
belum masanya lagi laaa.....

beberapa hari lagi keputusan peperiksaan asma akan keluar...takut???? memang takut...takut sangat2. kalau result teruk lagi, ape yang asma nak jawab kat pak cik asma. kadang2 rasa malu je bila pergi rumah dia...asyik tanya pasal pelajaran asma je. kadang2 terharu jugak....ada jugak orang yang ambil berat pasal pelajaran asma ni.....dia yang paling banyak membantu asma di sana....jasanya akan asma kenang...insyaAllah...

tapi sebenarnya asma tak sabar nak habiskan belajar ni.....nak kerja cepat2....nak pegang duit sendiri...asma tak mau jadi seperti orang tu....hidup menyusahkan mak bapak...harap je belajar tinggi2. tapi macam tak de otak. dah kawin pun nak kena bapak dia tanggung lagi...

azam baru asma...asma mau jadi insan yang baik dan anak solehah...
ya Allah...jauhkanlah hambamu ini dari sifat2 yang keji....

1 comment:

Luffy said...

huhu..nice one asma..sape la orang yang dah kahwin yg menyusahkan mak bapak dia tu erk..ish3..

tabung untuk belajar ---->