Pages

Thanks my follower (^_^)

Monday, October 25, 2010

::Terkilan::

kadang-kadang asma cemburu tengok parents orang lain...tapi tetap bersyukur sebab asma masih mempunyai ma & ayah...asma sayang mereka!!! asma bersyukur jugak dapat famili yang sempurna....
tapi agak terkilan sebab tyme2 exam ni la diorang sibukkan diri. nak call pun susah. kalau call pun, dapat cakap sekejap je. urmmm...asma tak bleh cite panjang2 kenapa. terlalu peribadi.
sebab itu asma sangat menghargai orang yang sayangkan asma...asma juga sangat meghargai keluarga angkat yang asma ada sekarang. bukan asma mau lebihkan mereka daripada parents asma sendiri. tapi.....arghhhh!!!
bukan ma & ayah tak sayangkan asma. mungkin asma je rasa macam tu sebab asma selalu berjauhan dengan mereka. maafkan anak mu ini ma...ayah...bukan tak nak call... tapi tak dapat...bukan asma lupa....tapi asma tak tau nak cakap ape...maafkan asma ma...ayah....
I LOVE BOTH OF U!!!!

2 comments:

nurul fiyda said...

percayalah walau sesibuk mana diorang mesti diorang tak luper doakan asma, asma patot bersyukur dapat fmily yg sempurna.. nurul sangat2x cemburu... :(

asmaqhusna said...

ada tersembunyi rahsia di sebalik kesempurnaan..sempurna pd pandangan kasar je. bersyukur la kita sbb tidak mnerima nasib spt ank yatim piatu & ank yg ditinggalkan ibubapanya...

tabung untuk belajar ---->