Pages

Thanks my follower (^_^)

Sunday, October 24, 2010

::tak de rrezeki::

sedihnya bila dapat tahu kacang yang asma beli sekian lame dulu ada tanda kod tidak halal setelah cek kat blog aqu ghadis. baru je nak tenangkan perut yang tengah memekak ni...bising btol, sampai hilang fokus study.
\
~E110 pewarna tak halal~

kacang ni asma tak pernah beli pun sebenarnya...tiba2 je kempunan hari tu. ni buatan singapura. conclusionnya berhati2 lah klu nk bli makanan yang import tu. apakah asma perlu buang kacang ni??? nak bagi kat org non muslim ke...tapi silap asma juga, bukak dulu baru cek kod tu...takkan orang nak kalau benda dah dibuka...urmmmm
maaaaa.......laparrrrrr!!!!!!!!

breakfast dengan pisang. takkan lunch pun dengan pisang...huhuu... 
teringat plak zaman matrik dulu. lagi teruk. tiga hari lebih kot asma ikat perut.. tyme tu atm rosak. matrik bleh kluar ujung minggu je. bukan asma sorang je terima nasib ni. tapi ramai....pagi asma makan oat sikit....petang asma makan pisang goreng. semua serba sedikit. hanya tu je yang mampu asma beli tyme tu. malam pulak minum air je. huhuuu...memang terseksa... menahan lapar selama 3 hari lebih. ni baru berapa jam...dah nak merungut. haishhh...pisang pun pisang je laaaaa~
beras ada je lagi. tapi nak makan dengan ape??? garam??? hahaa. ok jugak tu....bersyukurlah dengan ape yang ada asma oiii....


2 comments:

nurul fiyda said...

cianya, nak p mam k??

asmaqhusna said...

tak pe la awakk...terima kasih kerana perihatin...

tabung untuk belajar ---->