Pages

Thanks my follower (^_^)

Friday, October 22, 2010

::mAsAlah::

masalah??? apa itu masalah??? asma tak tau ape itu masalah...asma tau makan tdo makan tido je kan...
setiap manusia ada masalah...bohong la klu korang kate tak de masalah...jika kita sedang menghadapi masalah tak bermakna kite tak boleh selesaikan masalah orang lain....ape yang kamu buat bile berdepan dengan masalah???






sentiasa marah????

bersendirian memikirkan masalah itu????

yes...itu lah yang asma selalu lakukan...bersendirian memikirkan masalah itu....tapi cara ini tak baik untuk kesihatan. seboleh2nya cari lah orang untuk kite kongsi masalah itu...dan asma??? mulai hari ini bersamaan hari jumaat asma mula menulis diari balik...dah lame asma tinggalkan penulisan dalam diari...disebabkan exam beberapa hari lagi, asma perlu simpan masalah2 ni dalam buku sementara. fokus...exam....exam...mampukah ku??? mapu kah???
yeah...kuatkan semangat...kentalkan hati...senyum sokmo...GANBARITAI~~

*INI CITE BOHONG..BUKAN CITE BENAR...ASMA TAK DE MASALAH KAN..KAN..KAN









2 comments:

wahidbushra said...

yeke??
all the best!!

asmaqhusna said...

yoko iyo koo...hehehee...all the best to you too...tangani masalha tu elok2 ye! jgn stress2

tabung untuk belajar ---->