Pages

Thanks my follower (^_^)

Sunday, October 10, 2010

Kawan @ Sahabat????

1)sahabat tu bkn mcm main FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..
2)sahabat tu bkn mcm main SKATE. Mula-mula gosok..lepas tu pijak...
3)sahabat tu bkn mcm main RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..
4)sahabat tu bknnya mcm PAMPERS.. dah pakai, buang..
5)sahabat tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.
6)sahabat tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul..
7)sahabat tu bkn mcm KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..
8)sahabat tu bkn mcm CHIPSMORE.. kejap ade kejap takde..
9)sahabat tu bkn mcm BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.
10)lagi..... sahabat tu mcm ape ye???? 

pernah dengar tak 'kawan makan kawan'...??? sahabat makan sahabat..??? bagi asma kawan tu adalah perhubungan biasa je....longgar...tak rapat...

tapi bagiku sahabat adalah segala-galanya....seorang sahabat takkan biarkan sahabatnya menangis, sedih, berduka dan sebagainya. dan sahabat jugalah tempat untuk asma meluahkan perasaan. bukan kepada kawan. sahabat sejati adalah seorang yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara.


asma akan cuba untuk menjadi sahabat yang baik kepada kawan2 asma.....biar lah diorang menganggap asma sebagai kawan biasa je. I LOVE MY FRIENDS!!!!




2 comments:

wahidbushra said...

terima kasih sebab love saya...hhahahaa

asmaqhusna said...

same2 la awakk... :>
thanks sbb banyak bantu saya awak....

tabung untuk belajar ---->