Pages

Thanks my follower (^_^)


Saturday, October 23, 2010

::::::::::TERIMA KASIH::::::::::::

urmmmm....terasa nak diactivate FB je...tp tak bleh....kakak2 yang pernah bersama asma dulu selalu bagi nasihat. selalu bagi kata2 semangat...dan selalu mengingatkan asma yang lalai ini kepada Allah...itu lah sahabat yang paling mulia bagi asma. walaupun kami berjauhan....asma tetap rase dia ada di sisi...apabila teringatkan mereka, fikiran asma juga akan teringatkan Allah swt.
asma terasa tenang bila bersama mereka dulu. kagum dengan kejayaan mereka. dan juga kagum dengan semangat mereka dalam memperjuangkan agama. adakah kita akan bersama lagi wahai kakak2ku??? adakah kita akan berjumpa lagi???
kalau boleh nak je asma terbang ke sana untuk bersama kakak2 semua. tapi apekan daya. asma juga seorang pelajar. asma tak sepandai mereka untuk belajar di oversea. baru2 ini ada seorang kakak tu anta mesej kat fb. panjang bebenor dia tulis. tapi tulisan itu membuatkan air mata asma mengalir. sangat tersentuh dengan kata2 mu itu wahai kakakku sayang.
kakak2 semua, terima kasih kerana masih mengingati asma di malaysia ini. walhal kakak2 semua ada adik masing2 untuk dilayan dan sentiasa menerima orang baru di sana. terima kasih juga kerana sudi memberi nasihat yang membina kepada asma. asma rindukan suasana dulu..... rindu ingin bersama kakak2 lagi.

SEMOGA PERSAHABATAN KITA AKAN KEKAL BUAT SELAMA2NYA...!!!!

No comments:

tabung untuk belajar ---->