Pages

Thanks my follower (^_^)

Tuesday, October 18, 2011

::Sentiasa di uji::

I don't know what to say sekarang ni...
terasa macam ibu kehilangan anaknya...tapi asmaq masih waras lagi.
zaman teknologi ni sangat mencabar...semua perlu guna teknologi.
nak berhubung pun perlu guna teknologi...susah kan kalau tak de kemudahan teknologi.
macam keadaan asmaq la sekarang ni...terkapai-kapai...banyak termenung (fikir ape pu tak tau).
hanya Tuhan je tau perasaan asmaq sekarang, dan perasaan asmaq di waktu kejadian, dan perasaan asmaq petang tadi, dan perasaan asmaq semalam....
terasa macam kena hempap dengan batu seberat 6 tan je...ujian datang bagaikan ribut taufan.

di sebalik ujian yang Allah s.w.t berikan, mesti ada hikmahnya kan...cuma kita tak tau bila hikmahnya akan dapat. mungkin hikmahnya adalah asmaq selalu mengingati Allah s.w.t... ye la kan, tyme susah baru kita nak teringat kat Tuhan kita. tyme senang lupa diri.

Alhamdulillah...petang tadi asmaq pergi block no lama, dan masih menggunakan nombor yang sama. tapi masih tak leh contact sape2 sebab tak ingat nombor dan asmaq perlu jimatkan bateri fon yang kawan asmaq bagi pinjam ni sebabnya tak de charger. dan alhamdulillah juga...asmaq sempat beli tiket bas. plannnya nak balik naik train, tapi tiket habis dah... harap2 fon ni dapat bertahan hingga asmaq balik rumah minggu ni....

akhir kata dari asmaq, jangan sesekali leka dengan dunia dan jangan sesekali cuai. kepada kaum2 wanita, jaga diri dan maruah dan juga pergaulan. hati manusia kita tak boleh baca samada baik atau jahat....so, jagalah diri dan yang penting sentiasa ingat Allah s.w.t.
kita sentiasa di uji utuk melihat samada kita ni betul2 beriman atau tidak....
wallah hu a'lam~

No comments:

tabung untuk belajar ---->