Pages

Thanks my follower (^_^)

Monday, November 1, 2010

::eNtah laaa::

diri ini dah semakin baik sikit selepas jumpa doktor tadi. disebabkan asma tak mo jadi budak degil, asma ikut je ape yang korang suruh. tapi alhamdulillah, asma dapat tau jugak apa masalah badan ini...hehee..thanks korang...lepas keluar dengan nurul tadi, badan asma terketar2...urmmm...may be tak makan nasi lagi kot. thanks nurul bawak gi makan angin lagi tadi :>
untuk pengetahuan semua tak de ye orang senggugut sampai 3 hari berturut-turut...kalau hari kedua sakit lagi, cepat-cepat lah jumpa doktor...jangan sesuka ati mau telan 'pil pink' tu...agak bahaya!!!

sekarang asma tengah panas pasal politik. pedih je telinga ni dengar....tempat asma sekarang tengah hangat dengan pilihanraya. asma rasa rakyat sekarang semakin kucar kacir disebabkan politik. waktu pilihanraya ni la diorang nak wat itu lah, nak baiki jalan lah, melawat orang sakit lah...lepas menang? sonyap...hampeh...disebabkan politik jugak lah rakyat kita hampir berpecah belah...bagi asma, politik tidak boleh dicampur aduk dengan agama. kita orang islam tetap perlu bersatu walaupun berlainan dari segi politik...kalau umat islam berpecah disebabkan politik semata-mata, musnahlah umat islam. dan jelas, umat islam sekarang memang ditindas dan dipandang hina. disebabkan pemikiran orang islam yang terlampau 'open minded', maruah kita tercalar...agama kita sekarang dipandang rendah...ya Allah...apa akan jadi pada masa hadapan...
dunia semakin berputar kepada zaman dahulu...zaman jahiliah...

ya Allah...semoga perhubungan keluarga kami tetap utuh...dan berharap sangat famili kami tidak berpecah belah disebabkan politik..I HATE POLITIK!!! kenapa perlu terlibat dengan politik...kenapa??????

No comments:

tabung untuk belajar ---->