Pages

Thanks my follower (^_^)

Sunday, November 7, 2010

::ciTer k0s0ng::

hari ni dah masuk enam hari asma kat rumah. seronok?? seronok tu memang seronok. tapi hari ni je asma rasa tenang dan boleh rehat. kononnya rehat la...hahaa
urmmm...budak2..biasa la tu...tapi lama2 asma rase menyampah dengan budak2. asma memang tak suka budak yang mengada-ngada.....sepanjang asma duk rumah, asma dikelilingi budak2 kecik...jiran2 asma tu suka mari lepak kat rumah ni. tapi masalahnya tak tentu masa diorang datang. haishhh! sabo je laaa...

sebenarnya ada peristiwa yang berlaku semasa asma nak balik ke qlate ni minggu lepas..haha...tergelak je sorang2 bila kenangkan peristiwa tu. nak kata lucu tak jugak. tapi menakutkan..hehe..tak perlu cerita la. pengajaran untuk peristiwa tu, kemas la barang2 yang nak bawak balik tu awal2. jangan tiru perangai asma ni yang suka buat kerja last  minit.

pagi esok asma akan berangkat pulang ke ukm tanpa ditemani abang que. wahhh!!! ringan la beg ni tanpa abang que. jangan hubungi asma melalui FB ye, abang que akan ditinggalkan di rumah......
tapi ape yang asma riasu sekarang adalah....tiket raya dah abis...uwaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
jiran asma kata nak tolong dapatkan tiket tu....waaaa!
takkan nak tumpang pak cik asma kot...tak nak...tak  nak...!!!

No comments:

tabung untuk belajar ---->