Pages

Thanks my follower (^_^)


Wednesday, September 5, 2012

::Seteghes Lagi::

Assalamualaikum ya habibi ya maulana...

whoaaa....dah berapa lama ye saya tak kemaskini blog ni?
mesti lama samapai ada orang bertanya-tanya kenapa tak update.
bukan malas menulis...tapi line tenet yang malas dengan saya.

nak kata tak de idea nak tulis pun tak jugak...satu hari kehidupan kita mesti penuh dengan cerita.
sekarang kita masih berada dalam bulan syawal lagi kan...
SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA PEMBACA!!!
macam mana dengan ibadah kita selepas ramadhan?
semailah benih-benih ibadah, dan tanamlah pokok-pokok istiqamah.

sekarang saya masih lagi tak dapat kerja...duit pun asyik mengalir keluar je.
seteghes yang amat!
kadang-kadang terfikir jugak apa laa perasaan penganggur yang bertahun-tahun duk rumah?
saya yang menganggur tiga bulan ni pun rasa macam beku otak. apa tak nya, otak kurang berfikir.
kalau tak de internet rasanya dah keras kot otak saya...saya ni malas nak membaca media cetak...kalau media elektronik tu maca best sikit (^_^)

lagi seteghes bila orang sekeliling suruh saya kerja...bukan menggalakkan..huh!
apepun terima kasih kepada yang bagi nasihat.
kita usaha je ape2 bidang dulu...bermula dari bawah pun tak kisah...yang penting cari pengalaman sebagai permulaan...
wish me luck ya friends!

No comments:

tabung untuk belajar ---->