Pages

Thanks my follower (^_^)


Sunday, September 9, 2012

::Header berwajah baru dengan kuasa photoshop::

Hoyeahhh...!!! Akhirnya...Akhirnya dapat juga saya tukar header blog ni. Okay, sila bagi markah untuk hasil karya saya ni.


Berjam-jam tau nak siapkan benda ni. Sebenarnya berbulan-bulan jugak saya selongkar Photoshop CS5.1 untuk dapatkan hasil gabungan ni. Ini semua gara-gara orang yang format laptop saya hari tu, dia pi tukar jenis photoshop baru. Jenuh la den nak selongkar tanpa guru yang mengajar. Nasib baik asas dia sama je. Ape pun sangat berterima kasih kepada yang format laptop saya tanpa caj perkhidmatan dikenakan dan menambahkan cabaran saya dalam menggunakan photoshop (^_^)
Banyak lagi benda yang dia letak, tapi tak selongkar lagi....Pening jugak tanpa pengetahuan teknologi ni.

p/s: Sebenaunya saya tak puas ati dengan header ni, nampak macam serabut. Tapi nak letak jugak. Urmmm....Idea please! cam ne nak bagi dia menarik lagi...

No comments:

tabung untuk belajar ---->