Pages

Thanks my follower (^_^)

Tuesday, December 6, 2011

::Akhirnya...dapat tempat LI::

Assalamualaikum
tahniah kepada yang berjaya menyempurnakan ibadah puasa sunat semalam dan hari ni
semoga semua ibadah kita diberkati oleh Allah SWT

today i want to tell the world that i got place for my indutrial training.
gembira tak terkira...melompat-lompat bagaikan nak capai awan...menjerit-jerit nak bagi tau kat satu dunia.
tipu je semua tu...
my reaction is cool...bak kata kawan asmaq "asmaq ni jenis serius lah"...bak kata cikgu asmaq "asmaq macam tak de perasaan"...
itulah kot perangai asmaq...hanya orang yang dapat menilai diri kita kan...

alhamdulillah...setelah berhabiskan banyak duit untuk hantar resume bagai...akhirnya asmaq dapat tempat untuk LI sem depan...walaupun  dapat bawah kerajaan dan tak de elaun, asmaq tetap bersyukur...yang penting asmaq dapat pengalaman yang sama macam syarikat swasta bagi...hopefully!

asmaq akan buat yang terbaik semasa latihan tu tahun depan..pengalaman sangat berharga berbanding duit...rugi kalau kita tidak memanfaatkan pengalaman yang ada, apatah lagi tidak merasai pengalaman.

kawan asmaq ada tanya "ape perasaan bila dah nak abis belajar ni?"
perasaan asmaq bercampur aduk cam pasemboq sekarang ye...happy sebab akan duk dekat dengan famili...nervous untuk menghadapi alam pekerjaan...sedih kena tinggalkan kawan2 dan famili2 di sini....tak sabar nak berambus dari sini...

tapi...asmaq akan rindukan kenangan2 yang dilalui di sini...asmaq akan rindukan kehidupan seorang pelajar...asmaq akan rindukan suasana bangi...dan asmaq akan rindukan segala-galanya...

doa asmaq untuk kawan2 yang masih belum habis "semoga sentiasa berjaya dalam pelajaran dan semoga sentiasa sabar dalam menghadapi kehidupan universiti ini"
jadilah pelajar yang betul2 pelajar!!!

2 comments:

Anonymous said...

salam asmaq...
erm, dio dpt mano doh LI??
tahniah2..
ore jgok la, x apply lagi...hu3

nur zatil hidayah,,,:)

asmaqhusna said...

wasalam...
kat SUK qlate.
thanks for the wishing..
dayah lambat lagi kan...biasa dia tak layan klu tarikh tu lmbat lg...tp try la apply dulu...

tabung untuk belajar ---->