Pages

Thanks my follower (^_^)

Sunday, December 11, 2011

::Kami Gagasan Pelajar Sumber Manusia::

assalamualaikum...
tetiba je tangan ni gedix nak menaip kat sini..padahal mata dah kuyu..
tapi tetap gagahkan diri untuk meluangkan masa di sini...memang gedix.

berdasarkan tajuk, gagasan pelajar sumber manusia tu ada sorang kawan asmaq buat group ni kat FB. 
bagus jugak nama yang dia letak ni. 
minggu lepas kami berkumpul untuk photoshoot mengikut majoring sempena tahun akhir dan sem akhir kami berada di UKM....sebagai tanda kenangan lah konon..
berkenal-kenal lah kami waktu tu sebab ada yang tak sempat satu kelas walaupun kami satu majoring.
seronok sangat bila semua berkumpul...macam2 kerenah lah depa ni...

Kami Pelajar Sumber Manusia

mengumpat atau berdiskusi ni??

kaum lelaki disisihkan sementara waktu ni

bila tengok gambar2 di atas, asmaq rasa muka asmaq gelap lah...
semoga kita semua akan berjaya dalam kerjaya dan semoga akan bertemu kembali di masa hadapan.
asmaq akan merindui segala kenangan indah bersama gagasan ini.
okay, jom tidur....kena tidur awal baru senang nak bangun subuh
"Dengan nama-Mu ya Allah aku hidup dan mati"

No comments:

tabung untuk belajar ---->