Pages

Thanks my follower (^_^)

Saturday, December 17, 2011

::Luahan Perasaan...Nothing::

jangan baca...jangan baca...jangan baca...bacalah...
entri ni saja nak luahkan perasaan sikit...sikit je.

semalam asmaq terasa sakit kepala sangat2....tak boleh buat keje langsung.
itulah...kite kena selalu beringat, sihat sebelum sakit!

hari ni sakit kepala tu tak hilang2...tapi alhamdulillah tak seteruk semalam. cuma terasa nak muntah je.
urmmmm....
tu je nak cakap kot....hahahahaa

sebenaunya perasaan sekarang bercampur baur macam nasi kerabu.
nak nangis pun ada...radio IKIM jugak yang memahami perasaan ni.
putar lagu macam nak memujuk je kan...terima kasih lah yep!

gambar sekadar hiasan

asmaq dah berjanji pada diri asmaq sebelum ni yang asmaq takkan mengadu dekat sesapa mahupun di laman sosial sekalipun...
sebagai seorang muslim, kita sepatutnya sedar.. jika ada masalah mengadulah kepada Allah SWT...dan mengadulah kepada orang2 yang boleh dipercayai...
ingat! jangan sesekali luahkan apa2 masalah anda di laman sosial....masalah kecil, kemungkinan boleh menjadikan ia sebesar-besar masalah. dan kemungkinan besar akan melukai hati seseorang. sangat sukar untuk mengubati luka dalaman berbanding luka luaran.
fikir sebelum bermain dengan kata-kata ye!

Semoga Sabar menghadapi liku2 Hidup ni!
Salam Sayang untuk Semua! 

No comments:

tabung untuk belajar ---->