Pages

Thanks my follower (^_^)

Saturday, September 17, 2011

::My New Image::

Salam Syawal....ada lagi yang masih lagi dalam mood raya...."raya kan sebulan"
selamat beraya untuk yang masih beraya lagi di hujung minggu ni.

asmaq pun pegi beraya jugak semalam di rumah famili angkat kat semenyih...
tu je rumah yang paling dekat untuk asmaq kunjungi.
yang paling lucunya mama asmaq tak cam asmaq
sebelum ni pakai spek, tapi semalam asmaq pakai contact lens gituu...

my adopted family....ni gambar awal tahun bukan semalam punya

asmaq without spectacle and with contact lens

semalam tak ambik gambar dengan famili pun....minggu depan nak pi sana lagi. nak tak nak, kena pegi jugak sebab spect asmaq tertinggal lerr...
dan satu lagi asmaq pakai selendang baru...hik3....tudung hitam tertinggal kat rumah, so amaq belilah selendag. bukan gila kat selendang ye. tapi gila lah jugak.
tapi tersalah beli pulak. asmaq tak tau pakai selendang jenis atas tu, tu yang macam serabai sikit.




#biskut yang asmaq buat hari tu tak habis lagi upload.....sangat lembab nk mengupload gambornya

No comments:

tabung untuk belajar ---->