Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, August 24, 2011

::Ma d3lic!a kUkis::

Salam rabu....selamat beribadah semua!!!
hari2 terakhir ni lah banyak kelebihannya jika kita melakukan amalan2 sunat.
tapi hari2 terakhir ni jugak lah orang sibuk buat kuih raya, shopping raya, kemas rumah...
orang yang berataqwa akan istiqamah dalam ibadahnya....dan sedih bila di akhir2 ramadhan ni.
tapi kalau orang yang gembira dah nak abis puasa, dan gembira nak sambut raya boleh dikategorikan antara orang2 yang bertaqwa? think about it....

seperti yang dijanjikan asmaq akan upload gambar kukis hasil air tangan sendiri...asmaq jugak tak terlepas dari membusykan diri dengan biskut...skang dah kurang dah buat biskut sebab buat awal2 ramadhan lagi...heheee
biskut pertama asmaq adalah biskut yang hangus
*
*
*
biskut dahlia yang sedikit hangus sebab tak kawal suhu
tapi hangus pun tetap sedap, dah hampir habis dimakan. 
dalam gambar ni tinggal yang elok2 je...asmaq susun yang hangus kat atas...nak tak nak depa kena amik yang hangus kalau nak makan...heheee

biskut dam....macam2 saiz ada...sangat penat nak potongnyaa

biskut almond london

biskut kesukaan bebudak....ice-cream biskuto

pisang salut coklat....waktu ni baru lepas buat biskut ais krim and biskut almond.
ada banyak lebih coklat, so asmaq salutkan dengan pisang
sedap sangat2

banyak lagi gambar biskut tak upload.....wait n see!
malas nak upload semua...punya la lame nk tunggu dia loading...
hari ni asmaq buat kuih siput.....babam cik asmaq yang yang nak makan kuih siput ni.

No comments:

tabung untuk belajar ---->