Pages

Thanks my follower (^_^)


Thursday, June 3, 2010



#result oh result#


hari ni dah bleh cek result ukm....aku perlu bersyukur...alhamdulillah...walaupun result tak semantop mane pun.
kadang2 nak nanges pun ada...tapi tak kluar air mata sebab aku cek result sambil mesej dgn besfrenku, toffy sya.
                                                                  ~thanks my frenzzz~

dia bagi aku kekuatan dan nasihat...dan dia jgk la org pertama yg taw result aku.
skang dia bg tips utk hadapi exam shortsem ni....
love you my frez.....
skali lg prasaan takut m'hantui...
takut utk b'dpan dgn pak cik aku yg kat putrajaya tusss...
dia yg slalu ambil berat pasal aku di sini spanjang aku duk di ukm ni...
dan slalu ambil tahu p'kembangan akademikku...

tapi...ape2 pun aku perlu bersemangat utk m'hadapi mse akn datang
harap2 result akan datang lbih mantop lg....
aku ingin mencapai gelaran dekan!!!!
bangkit asma...bangkit...

kepada kawanku yg cemerlang tahniah dan kekalkan usaha itu...
dan yg kurang bernasib baik...teruskan usaha lagi...jangan putus asa...sekali gagal tak bermakna kte akn gagal utk slamanya...hidup bagaikan roda...kte yg menggerakkannya...kadang2 kte di atas...kadang2 kte di bawah...

nasihat daripada ckgku, ckg shazura:-

TERUSKAN M'DAKI KEJAYAAN,
KERANA KEJAYAAN DICAPAI DENGAN PENDAKIAN,
WALAUPUN PAYAH TAPI BERBALOI....

                                                                ~ckg yang slalu diingati~

ckg shazura ni ckg bm form 3 aku...dia garang tapi baik hati...kata2 dia sungguh pedas tapi kata2 itu lah yang m'buatkan aku bangkit dan dapat berdiri di ukm sekarang ni....terima kasih cikgu!

yeah!!! asmaq perlu bangkit dan berlari dgn pantas lagi utk menghadapi tahun 2 yg akan tiba sebulan lagi :>

No comments:

tabung untuk belajar ---->